איך להשתמש במערכת וורדפרס (WordPress) ? – שלב שלישי

אם עדיין לא עשית התקנה של מערכת וורדפרס, לחץ כאן בשביל לגשת לבחירת ספק אחסון אתרים בשביל האתר שלך.

אם לפני מספר דקות השלמת את התקנת מערכת וורדפרס (WordPress), אני ממליץ לך לקרוא את העמוד הזה אשר יעבור ביחד איתך על האיזורים החשובים במערכת הניהול של וורדפרס (WordPress).

איך להתחבר למערכת הניהול של וורדפרס (WordPress) ?

בשביל להתחבר למערכת הניהול של וורדפרס, עליך להקליד אחרי שם הדומיין שלך את הכתובת wp-admin, הנה תמונה שמסבירה זאת טוב יותר (במקום Yourdomainname צריך להכניס את שם הדומיין שלך) :

התחברות למערכת  וורדפרס WordPress

כעת, עליך להכניס את שם המשתמש והסיסמא שבחרת במהלך ההתקנה, אם אתה לא זוכר אותה, תוכל לבצע שחזור סיסמא או לגשת לדואר האלקטרוני שלך ולהיזכר בה.

איך לשנות את שם האתר ?

סביר להניח שהדבר הראשון שתרצה לעשות הוא לשנות את שם האתר לשם הדומיין, הבלוג או העסק שלך. בשביל לעשות את זה, רד לחלק התחתון של העמוד ולחץ על "הגדרות" ולאחר מכן על "כללי".

בחלק העליון של העמוד תוכל לראות את שם האתר והתיאור שלו – ערוך אותו למה שתרצה ושמור את העמוד על ידי לחיצה על שמור שינויים.

שם האתר בוורדפרס

איך לכתוב פוסט או עמוד חדש באתר ?

לפני שאתה רץ לכתוב פוסטים ועמודים, מומלץ להבין מה ההבדלים ביניהם.

בדרך כלל, פוסטים הם עמודי תוכן (מאמרים, חדשות וכדומה) בתוך בלוג אשר מסודרים בצורה כרונולוגית לעומת זאת, עמודים הם עמודי תוכן סטאטיים יותר (מתאימים יותר לאתרי תדמית או אתרים אשר לא מתעדכנים בצורה יומיומית) – בכל מקרה, ניתן להציג בתפריט הניווט באתר (לא משנה אם זה תפריט עליון, צדדי או תחתון) גם פוסטים וגם עמודים.

בשביל לכתוב פוסטים, נגש לפאנל הניהול נקליק על "פוסטים" ולאחר מכן על "פוסט חדש". כעת נוכל לכתוב את כותרת הפוסט, תוכן הפוסט, להוסיף תמונות או וידאו ולפרסם אותו לאחר שסיימנו את התהליך.

כתיבת פוסט חדש בוורדפרס

בשביל לכתוב עמודים, נגש לפאנל הניהול נקליק על "עמודים" ולאחר מכן על "עמוד חדש" – שדה העריכה דומה לשדה העריכה של איזור הפוסטים.

כעת, אני ממליץ לך לעבור לשלב הרביעי, בוא תוכל ללמוד על שינוי של וידג‘טים, עיצובים ופלאגינים (תוספים) בוורדפרס (WordPress).

אם מצאת את המדריך שלי מועיל, אני אשמח מאוד אם תעשה לו לייק קטן בפייסבוק או ב – Google+ על ידי לחיצה על אחת מהכפתורים פה למטה – תודה רבה!

כתיבת תגובה